torsdag 30 december 2010

Mysdag vid brasan!







Kram Tina

8 kommentarer:

  1. Hallå!

    Ser ut som en mysig stund framför brasan.
    Min blick fastna på korgen som står i bakgrunden. Är på jakt efter något liknande. Vet du vart man kan få tag på en sån?

    Gott nytt år!! Vi hörs nästa år i bloggvärlden!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Vad härliga bilder du har..
    Det ser så fint och härligt ut!
    Och jag vill ah också en kakelugn..
    Den står nog först på önskelistan hos mig!
    Att jultomten inte kom med den...
    Vi hörs!
    Ring mig när du har tid!

    GOTT NYTT ÅR 2011 !

    Önskar vi med hela familjen!

    Och lilla Elsa har också hamnat i bilden :)

    Ses snart! :)

    SvaraRadera
  3. Hej Tina ! saknar barnen jättemycket ,när jag ser alla fina bilder .vad fina virkade mössor det blev ,Ett stort Gott nytt år till er allihop o många kramar ,pussa på Elsa också <3 mormor

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Gott nytt år önskar jag dig och din fina familj!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej
    Hoppas ni har haft en mysig jul! Jag leta efter din mail adress men hitta inte den ,jag hade en liten fråga kan du maila mig johanna.flyckt@hotmail.com kram

    SvaraRadera
  6. BONNES FETES DE FIN D'ANNEES *
    ET TOUS MES MEILLEURS VOEUX *
    A BIENTOT *‎*★★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ •。★ ★ 。* 。
    ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| ˚ BONNE ANNÉE 2011...claire

    SvaraRadera
  7. Hoppas det var okej att jag
    tipsade Johanna .....om ert fina hem...

    J.G.

    SvaraRadera
  8. Åh, vilken härlig vintermysig bokstund det ser ut att vara.

    Tack för besöket och kommentaren hos mig!

    Ha en fin onsdagkväll,
    Rebecca

    SvaraRadera